Шелтон, Коннектикут, 28 березня – Авіабаза Кадена, діюча військово-повітряна база Повітряних сил США на острові Окінава. Японія – друга за величиною авіабаза в світі. Вона є центром військової авіації в Тихому океані, де розміщене найбільше бойове авіакрило ВПС – 18 крило – а також різні допоміжні підрозділи.

Агентство тилового забезпечення (DLA) Міністерства оборони США – найбільший орган оперативного матеріального забезпечення в мирний час і в період конфлікту для збройних сил, а також для кількох цивільних служб та іноземних держав. На Окінаві DLA відповідальне також за розвантаження авіапалива з танкерів, пришвартованих біля мальовничої берегової лінії.

Окінава –  тропічний рай, до якого можна легко дістатися літаком з більшості азіатських країн, і один з провідних курортів для дайвінгу завдяки унікальним кораловим рифам і різноманіттю морського підводного світу.

Щоб посилити захист цього мальовничого узбережжя від шкідливого впливу розливів нафти, DLA нещодавно отримало систему швидкого реагування для збору нафти виробництва Lamor Corporation. Нафтозбиральна установка може бути обладнана щітковими, дисковими або барабанними модулями або будь-якою їх комбінацією. Вона має високопродуктивний насос з архімедовим гвинтом GTA 70, оснащений гідравлічним і нафтовим шлангом довжиною 80 м, який розміщується на платформі-котушці з дизельним / гідравлічним силовим агрегатом і дистанційним радіоуправлінням всіма операціями. Цей невеликий комплект можна встановити на палубі одного з нафтозбиральних суден DLA чи на пірсі і використовувати в поєднанні з боновим огородженням.

44 курсанти з бази ВПС США в лютому пройшли дводенну навчальну програму по експлуатації, технічного обслуговування і тактиці під керівництвом Дена Бейєра, виконавчого директора Lamor USA, і Матіаса Ліндруса, керівника проекту Lamor Finland.

«Приємно бачити ентузіазм курсантів і бажання по-справжньому дізнатися і зрозуміти всі особливості системи збору нафти LMS. Ми постачали технології ліквідації розливів Lamor для асоціації PAJ і ВМС США, і ми раді тому, що на випадок великого розливу нафти безліч досвідчених ліквідаторів навчилися експлуатації найкращих розроблених технологій на ринку», -заявив Ден Бейер.

«Ми із задоволенням працювали з усіма курсантами, які цікавились системою. Я впевнений, що якщо вони коли-небудь працюватимуть з розливом нафти, вони зможуть локалізувати і ліквідувати його з усією ефективністю максимально швидко», – погодився Матіас Ліндрус.