The Runner 4 vessel oil spill occurred in the ice-covered Gulf of Finland off the coast of Estonia. The oil spill was caused by the sinking of the Dominican-registered cargo ship Runner 4 on March 5, 2006, after collision with the Malta-registered cargo ship Svjatoi Apostol Andrey. This oil spill was very difficult to respond to and to recover oil due to severe ice conditions. 18,000 liters of heavy & light fuel was spilled into broken ice conditions.
Через тиждень естонська прикордонна служба відрядила рятувальне судно «EVA-316» для очистки акваторії. Фінські судна ЛАРН «Hylje», «Halli» и «Seili» також брали участь в операціях з ліквідації розливу та збору нафти з використанням ковшової системи для збору нафтопродуктів Lamor. В результаті було зібрано 15000 літрів нафти.
Приклади операцій Lamor в Арктиці
2011 - Норвегія, національний парк Ютре Хвалер: посадка на мілину контейнеровоза, використане обладнання для збору нафти від Lamor, встановлене на суднах шведської берегової охорони.
2010 – Естонія, Таллінн: аварійне приземлення на замерзле озеро загрожувало резервуару питної води столиці; управління діями з ліквідації розливу на місці
2006 – Естонія, Фінська затока: розлив із судна, що затонуло, нафта на льоду, управління діями на місці. США, Аляска: розлив на суші з трубопроводу, робота насосів і сюрвейер
2005 – Росія, Санкт-Петербург: розлив поблизу порту в зимовий час, арктичний скімер, управління ліквідацією розливу нафти
2001 – Росія, Нижнєвартовськ: розлив з трубопроводу, важка нафта на льоду, оператор з ліквідації розливу нафти.
2000 – Росія Ноябрьськ: розлив нафти на суші в зимових умовах з нафтою на льоду, координатор дій з ліквідації розливу
1996 – Росія, Нефтеюганськ: операції із збору нафти в льодових умовах і управління ліквідацією розливу нафти.