Завантаження

Розлив нафти з т/х «Runner 4» в умовах дрейфуючого льоду біля берегів Естонії

Розлив нафти з т/х «Runner 4» трапився у вкритій льодом Фінській затоці біля берегів Естонії. Причиною розливу було затоплення домініканського вантажного судна «Runner 4» 5 березня 2006 року після зіткнення з вантажним судном «Святий апостол Андрій», зареєстрованим на Мальті. Процес ліквідації розливу та збору нафти був ускладнений тим, що 18000 літрів важкої та легкої нафти були розлиті на льоду.

Через тиждень естонська прикордонна служба відрядила рятувальне судно «EVA-316» для очистки акваторії. Фінські судна ЛАРН «Hylje», «Halli» и «Seili» також брали участь в операціях з ліквідації розливу та збору нафти з використанням ковшової системи для збору нафтопродуктів Lamor. В результаті було зібрано 15000 літрів нафти.


Приклади операцій Lamor в Арктиці

2011  - Норвегія, національний парк Ютре Хвалер: посадка на мілину контейнеровоза, використане обладнання для збору нафти від Lamor, встановлене на суднах шведської берегової охорони.

2010 – Естонія, Таллінн: аварійне приземлення на замерзле озеро загрожувало резервуару питної води столиці; управління діями з ліквідації розливу на місці

2006 – Естонія, Фінська затока: розлив із судна, що затонуло, нафта на льоду, управління діями на місці. США, Аляска: розлив на суші з трубопроводу, робота насосів і сюрвейер

2005 – Росія, Санкт-Петербург: розлив поблизу порту в зимовий час, арктичний скімер, управління ліквідацією розливу нафти

2001 – Росія, Нижнєвартовськ: розлив з трубопроводу, важка нафта на льоду, оператор з ліквідації розливу нафти.

2000 – Росія Ноябрьськ: розлив нафти на суші в зимових умовах з нафтою на льоду, координатор дій з ліквідації розливу

1996 – Росія, Нефтеюганськ: операції із збору нафти в льодових умовах і управління ліквідацією розливу нафти.

http://test.lamor.com.ua/wp-content/uploads/2018/03/lamor-mv-runner-4-3-450x857.jpg
uk
en_US uk