Завантаження

Ліквідація розливу та збір нафти в Мексиканській затоці

У зв`язку з величезним розливом нафти в Мексиканській затоці в квітні 2010 року були необхідні: невідкладна зовнішня допомога, досвід, технічні рішення та обладнання для швидкого реагування, блокування поширення нафти та її ліквідації. Компанія Lamor Corporation негайно застосувала свій план заходів і впродовж 36 годин, завдяки глобальній мережі офісів, доставила необхідне обладнання та персонал на місце подій.

Прорив відбувся у свердловині на дні океану поблизу узбережжя Луїзіани та спричинив загрозу для всієї екосистеми регіону, а також для засобів існування десятків тисяч людей через щоденний розлив нафти в кількості більш ніж 5 тисяч барелів.

Для надання допомоги з очистки компанія Lamor надіслала нафтозагороджувальні бони та скімери. Оскільки обладнання було необхідне терміново, компанія збільшила тривалість робочих змін для свого персоналу у всіх країнах для збільшення обсягу випуску бонів. До Мексиканської затоки відправили близько 300 000 метрів бонів.

Нафтозагороджувальні бони та скімери Lamor розгортали з бортів суден. Компанія негайно почала встановлювати обладнання та провела навчання з ліквідації розливів для операторів суден, з якими був укладений договір. Більш того, компанія Lamor, як найбільший постачальник послуг з очистки та ліквідації розливів нафти в Мексиканській затоці, надавала експертні консультації для командного центру, який був створений для керування операціями з ліквідації розливу.

Компанія Lamor підтримала програму залучення  рятівних суден - Vessel of Opportunity (VoO) шляхом укладення відповідних договорів, навчання місцевих рибалок та адаптації рибальських суден до операцій ЛАРН.

Одночасно із випадком в Мексиканській затоці трапилося ще три розливи нафтопродуктів: в Китаї, Сингапурі і штаті Мічіган, США, і компанія Lamor не залишила їх поза увагою. Виробничі потужності компанії, стратегічно розміщені в різних країнах світу, а також запас наявного обладнання не обмежують можливості реагування та дозволяють діяти не лише на місці однієї аварії в одному регіоні.

Участь Lamor у цифрах – Мексиканська затока 2010

В Мексиканській затоці було розлито близько 4,5 – 5,5 барелів сирої нафти і зібрано більш ніж 800 000 барелів.

  • Авіаперевезення – 112 вантажів з Фінляндії, загалом 313 тон вантажу, 1750 м.кв
  • Системи збору нафти – більше, ніж 460, тобто 60% від усього обладнання (від інших постачальників)
  • Насосні системи – більш ніж 100
  • Нафтозагороджувальні бони – більш ніж 300 метрів (приблизно 91440 футів)
  • Команда реагування  Lamor (LRT) на місці – більш ніж 130 днів
  • Склад команд реагування LRT – в середньому від 10 до 20 осіб в команді
  • Зони, в яких зосереджено LRT – 6 стратегічно обраних місць в Луїзіані та Алабамі
  • Завдання – логістика, навчання, установка, технічне обслуговування та виведення з експлуатації.

Загальна статистика (персонал і обладнання) – Мексиканська затока, 2010 р.

  • Загальна кількість залученого персоналу – 47000
  • 3300 службовців берегової охорони США
  • Більш ніж 1600 службовців Національної Гвардії США
  • Більш ніж 41000 контрактників
  • Більш ніж 700 представників ВР
  • Більш ніж 4000 добровольців – захисників ресурсів дикої природи
  • 3,8 мільйонів метрів нафтозагороджувальних бонів
  • 835 нафтозбиральних систем
  • 6131 судно
  • 123 повітряних судна (78 вертольотів та 45 літаків)
uk
en_US uk