Шелтон, Коннектикут, 28 березня – Нещодавно Lamor Corporation ввела в дію свою бортову навісну нафтозбиральну систему LSC 4С для Гуамської компанії Oil Spill Response Operations Company (OSROCO) і компанії T & T Marine Salvage (T & T), зробивши її найбільшою з нафтозбиральних систем, що працюють у регіоні.

OSROO, дочірня компанія в повній власності Cabras Marine, і T & T використовує нафтозбиральну систему, а також ряд малогабаритних суден та іншого спеціалізованого обладнання ЛАРН. Співробітники компаній OSROCO, Cabras і T & T пройшли навчання і сертифіковані відповідно до стандартів з ліквідації розливів нафти і забезпечення безпеки федерального уряду США. Більш того, всебічна програма ЛАРН компаній спрямована на безпеку і відповідає стандартам морських операцій для запобігання, локалізації та захисту від розливів нафти і паливно-мастильних матеріалів. Система LSC 4C Side Collector встановлена ​​стаціонарно на спеціальній баржі ЛАРН «Tabangao», збільшуючи орієнтовну щоденну продуктивність по збору нафти (EDRC) регіону додатково на 12000 барелів на день. Баржа була недавно відремонтована на судноремонтній верфі компанії Cabras Marine Corporation. У разі розливу на баржі зможе зберігатися приблизно 4700 барелів зібраного продукту. Cabras Marine – провідний постачальник послуг в області лоцманської проводки, буксирування, перевезення на баржах, ліквідації розливів, гасіння пожеж, поромної переправи і судноремонту на Гуамі і Північних Маріанських островах з 1970 р.

«Це історична подія – отримати наше перше на Гуамі судно ЛАРН, сертифіковане береговою охороною США, для забезпечення операцій ЛАРН в регіоні Маріанських островів не тільки поблизу берегів, але і у відкритому океані. Це було б неможливим без партнерських зобов’язань між OSROCO і T & T Marine », – зауважив Джон Манібусан, генеральний директор Cabras Marine, керівник заходу. Компанія T & T Marine Salvage, створена в 1957 р, підтримує близько 40 населених пунктів в США і відповідних територій з додатковими майданчиками в Південній Америці, Європі та Азії. У володінні і розпорядженні компанії –  широкий асортимент обладнання для ліквідації розливів нафти, рятувальних операцій та гасіння пожеж на морі відповідно до закону про забруднення нафтою 1990 р. Головний директор з ліквідації розливів нафти, Майк Поуп, який був на місці під час заходу, прокоментував:

«Долучення цього судна до флоту OSROCO і T & T Fleet підкріплює наші зобов’язання перед промисловістю і людьми Гуаму та Північних Маріанських островів. Ми продовжуємо нарощувати аварійно-рятувальні активи регіону з нашими партнерами на Гуамі – компаніями Cabras Marine і Unitek».

Одночасно з навчанням і введенням в дію було проведено демо-день, в якому серед інших брали участь Берегова Охорона США, компанії Mobil, IP & E, Vital Energy і адміністрація порту Гуаму. Була організована виставка нових технологій реагування на катастрофічні розливи нафти.

«Для всіх, а особливо для лідерів спільноти, які будуть залучені до великої події, важливо дізнатися в повному обсязі про ресурси, які тепер є в наявності на острові. Жодна людина не хоче, аби нафта потрапляла в воду, і безсумнівно, набагато спокійніше, коли знаєш, що можна використати високоефективну технологію для ліквідації розливів під контролем професійних операторів», – констатував Ден Бейер, генеральний директор Lamor USA.