Наприкінці червня 2015 р. Lamor продав три судна для збору нафти компанії «Дальнафтопровод», дочірній компанії «Транснефть». Судна були спроектовані, побудовані та випробувані Lamor і будуть введені в експлуатацію на річці Амур на Далекому Сході Росії.

Робочі катери мають довжину 19 м і пройшли сертифікацію льодового класу від Російського річкового реєстру (РРР). «Судна обладнані оновленою вбудованою системою збору нафти Lamor (LORS), а також мають на борту вільноплаваючі нафтозбирачі Multiskimmers і важкі огороджувальні бони», – говорить віце-президент Lamor по Росії і СНД Микола Кільдишев. «Крім ліквідації аварійних розливів нафти і збору плавучого сміття, робочі катери також будуть використовуватися для транспортування різних вантажів загальною масою до 5 тонн за одиницю», – повідомляє Кільдишев.

Основні характеристики катерів:

  • Довжина найбільша 19, 0 м
  • Ширина теоретична 5,3 м
  • Осадка у порожньому стані 1,2 м
  • Осадка у завантаженому стані 1,6 м
  • Швидкість 10 вузлів
  • Головний двигун 2 x дизельні двигуни Scania 405 кВт
  • Ємність резервуара для нафти 20 м³